Увага! 05.05 - вихідний, клініки White Clinic не працюватимуть!

Як проходить видалення зуба мудрості?

ГоловнаВидалення зубівЯк проходить видалення зуба мудрості?

У більшості людей верхні та нижні вісімки асоціюються з проблемами та больовими відчуттями. І недарма. Дуже часто зуби мудрості ростуть під кутом, тиснуть на сусідні сімки, провокують розвиток карієсу коренів й зміщують зубний ряд. Щоб попередити або виправити ці патології, ваш стоматолог може порекомендувати вирвати зуб мудрості. Після видалення потрібно буде близько тижня утримуватися від шкідливих звичок та фізичних навантажень. А напередодні хірургічного втручання необхідно пройти невеличке обстеження, завдяки якому операція мине з мінімальним дискомфортом.

Підготовка до видалення зуба мудрості

Діагностика та збір анамнезу – надважливий етап процесу видалення зуба мудрості. Перед процедурою лікарі стоматологічного центру White Clinic поцікавляться станом вашого здоров’я, запитають, чи були подібні проблеми в близьких родичів, вивчать супровідну документацію. Заздалегідь підготуйтеся розповісти, які медичні препарати приймаєте й попередьте, якщо вам важко впоратися з хвилюванням. Наші фахівці допоможуть подолати тривогу!

Стоматолог обов’язково огляне ротову порожнину та зробить рентгенівські знімки. Якщо буде така необхідність, направить на комп’ютерну томографію (КТ). Діагностика дозволить правильно оцінити стан зуба мудрості:

• розташування коренів;
  • ступінь руйнування;
  • об’єм кісткової тканини;
  • наявність вогнищ запалення.

Лише після огляду ротової порожнини та вивчення отриманих знімків лікар складає план майбутньої операції.

Чого очікувати під час процедури

Професійні стоматологи центру White Clinic завжди дбають про те, щоб хірургічне втручання минуло максимально ефективно й безболісно. Операція розпочинається зі знеболювання. В переважній більшості випадків, достатньо місцевої анестезії. Далі лікар проводить такі маніпуляції:

1. Обробляє операційну зону антисептиком.
  2. Відділяє ясна від коронкової частини зуба.
  3. Розхитує зуб за допомогою спеціальних хірургічних інструментів.
  4. Видаляє зуб.
  5. Робить кюретаж лунки.
  6. Встановлює в лунку гемостатичну губку або PRF згусток.
  7. Накладає шви на ранку.
  8. Накладає на 15-20 хвилин стерильний марлевий тампон.
  9. Призначає протизапальні препарати після видалення зуба та, за потреби, антибіотикотерапію.
  10. Надає рекомендації, як прискорити загоєння.

Відновлення після видалення зуба

Наші пацієнти повертаються до звичного ритму життя вже через 7-10 днів. Саме стільки часу повинно минути після видалення зуба, перш ніж стоматолог зніме шви. Зверніть увагу: видалення верхнього зуба мудрості, зазвичай, легше переноситься через особливості ясен верхньої щелепи.

Щоб скоротити період реабілітації, дотримуйтеся таких рекомендацій:

1. Забезпечте собі повноцінний відпочинок.
  2. Уникайте занять спортом.
  3. Щоб зменшити набряк щоки після видалення зуба мудрості, прикладайте пакети з льодом, загорнуті в м’яку тканину.
  4. В разі необхідності приймайте безрецептурні знеболювальні препарати.
  5. Для зниження ризику інфікування очищайте ротову порожнину м’якою зубною щіткою й теплою солоною водою.

Видалення вісімки не варто боятися. У нашій клініці всі стоматологічні операції проходять легко та без ускладнень. Чекаємо на вас за адресами вул. Драгоманова, 2 та проспект Григоренка, 16. Ми з радістю допоможемо!

doctor

Автор статті:

Інформаційний відділ стоматологічної клініки "White Clinic"