Увага! 05.05 - вихідний, клініки White Clinic не працюватимуть!

Що робити, коли ріже зуб мудрості?

ГоловнаВидалення зубівЩо робити, коли ріже зуб мудрості?

Науковці сходяться на думці, що третій моляр – один із рудиментів нашого організму. Він з’явився внаслідок зміни харчових звичок, тобто зменшення в раціоні кількості твердої їжі. Найчастіше зуб мудрості лізе у 18-27-річному віці. Деколи це може статися пізніше, інколи — раніше. Є люди, в яких вісімки не намагаються прорізатися взагалі.

Симптоми прорізування зуба мудрості

Якщо зуб мудрості росте і ріже щоку, швидше за все, він прорізався, застряг у яснах або щелепній кістці й не може повністю вийти назовні. Це може пояснюватися такими причинами:

• в ротовій порожнині не вистачає місця;
  • зуб розташований під кутом, що заважає йому правильно виходити.

Зазвичай, поява третіх молярів не минає непомітно. Через відсутність молочних попередників зуби мудрості ріжуться в супроводі неприємних симптомів:

1. Головний біль, особливо в скроневій ділянці.
  2. Відчуття, ніби болять всі зуби.
  3. Дискомфорт у щелепі.
  4. Припухлість навколо ясен.
  5. Набряк та почервоніння щоки.
  6. Неприємний присмак в роті.
  7. Труднощі під час жування та ковтання їжі.
  8. Підвищення температури тіла.
  9. Збільшення лімфатичних вузлів.
  10. Гнійне запалення.

Симптоми прорізування зуба мудрості можуть заважати жити у звичному ритмі: спілкуватися з рідними, працювати чи відвідувати лекції в університеті. У випадку, коли восьмий зуб викликає біль чи дискомфорт, необхідно обов’язково звернутися до стоматолога для обстеження та лікування.

Росте зуб мудрості: що робити, аби полегшити біль

Як росте зуб мудрості, більшість з нас не можуть думати ні про інше. Але потрібно сконцентруватися, щоб не допустити появи можливих ускладнень, таких як травмування тканин щоки чи поширення інфекції. Терпіти – найгірше з того, що ви можете зробити. Однак й вирвати чи опломбувати в домашніх умовах такий зуб не вийде. Якщо больові відчуття застали вас зненацька, надайте собі першу медичну допомогу. Рекомендуємо дотримуватися таких інструкцій:

1. Кілька разів на день полощіть ротову порожнину розчинами антисептиків, наприклад, солово-сольовим розчином, настоєм шавлії чи 0,05% розчином хлоргексидину.
  2. Упродовж 3-5 днів можна приймати нестероїдні протизапальні препарати. Але не довше цього терміну.
  3. Знайдіть в домашній аптечці знеболювальний препарат.
  4. Зробіть аплікацію спеціальним гелем.
  5. Якнайшвидше проконсультуйтеся зі стоматологом.

Якщо ви потрапили в категорію осіб, у яких росте зуб мудрості, і не знаєте, що робити, звертайтеся до професійних лікарів стоматологічного центру White Clinic. Ми знайдемо першопричину вашої проблеми й оберемо найкращий курс лікування. Видалення вісімки – це не єдиний вихід. Якщо серйозних причин позбутися зуба немає, стоматолог може запропонувати залишити його й дозволити рости під постійним наглядом.

Зверніть увагу: наші клініки розташовані за адресами вул. Драгоманова, 2 та проспект Григоренка, 16. Ви заслуговуєте на стоматологію без болю та розчарувань!

doctor

Автор статті:

Інформаційний відділ стоматологічної клініки "White Clinic"