Увага! 05.05 - вихідний, клініки White Clinic не працюватимуть!

Процес кісткової пластики: крок за кроком

ГоловнаХірургіяПроцес кісткової пластики: крок за кроком
10Жов

Кісткова пластика – це складна операція, що вимагає ретельної попередньої підготовки. Напередодні процедури лікарі стоматологічного центру White Clinic проводять санацію ротової порожнини, видаляючи всі осередки запалення кістки щелепи та усуваючи збудників інфекцій. Цей хірургічний етап дуже важливий, адже допомагає запобігти можливим післяопераційним ускладненням.

За кілька днів пацієнту призначають антибактеріальну терапію, що забезпечує здорову мікрофлору на момент хірургічного втручання. З-поміж іншого, в підготовчий період потрібно відмовитися від куріння та алкоголю.

Як відбувається нарощування кістки в стоматології

У White Clinic працюють висококваліфіковані спеціалісти, які успішно проводять кісткову пластику на обох щелепах. Орієнтуючись на тип та ступінь розвитку патології, наші фахівці обирають найбільш дієву методику. Це може бути аутотрансплантація, розщеплення альвеолярного відростка, відкритий або закритий синус-ліфтинг, остеопластика гранулами тощо. А в деяких випадках достатньо носити апарат для розширення верхньої щелепи.

Стандартна операція складається з таких етапів:

1. Клінічне обстеження, що включає рентгенографію та виготовлення відбитка зубів.
  2. Знеболення ділянки, де проводитиметься нарощування.
  3. Розріз тканин та оголення кістки, обсяги якої потрібно збільшити.
  4. Установлення та закріплення обраного кісткового матеріалу.
  5. Накладання стоматологічної мембрани, що фіксує кістковий матеріал та захищає ротову порожнину від інфікування.
  6. Накладання піни– мікроскопічних титанових штифтів для фіксації біомембрани. Це допомагає унеможливити рухливість під час відновлення клітин твердих тканин.
  7. Зашивання ясен нитками, що саморозсмоктуються.

В залежності від обраної методики, перебіг операції може трохи змінюватися. Загальна тривалість процедури – від 1 до 2 години. Якщо запалення кістки зуба вдалося зупинити, а атрофія незначна, стоматолог пропонує одночасно встановити імплант. В складніших випадках повного відновлення доведеться очікувати 3-6 місяців. Саме стільки часу знадобиться, щоб кістковий замінник повністю прижився. І лише після цього можна буде проводити імплантацію.

Реабілітація після кісткової пластики

В перші 2-3 доби в зоні втручання ви відчуватимете біль, оніміння та набряклість, що супроводжуватимуться кровоточивістю. Щоб полегшити ваш стан, лікар призначить знеболювальні та протизапальні препарати.

Правила догляду для пришвидшення загоєння такі:

1. Чистьте зуби щіткою з м’якою щетиною.
  2. Жуйте на здоровий бік.
  3. Відмовтеся від холодного й гарячого, гострого й солоного.
  4. Спіть на високій подушці.
  5. Мінімізуйте тиск на прооперовану зону.
  6. Уникайте гарячої ванни.
  7. Відкладіть подорожі літаком.
  8. Відкладіть на потім заняття спортом.

Після хірургічної операції стоматологи White Clinic контролюватимуть процес загоєння, тому потрібно відвідувати клініку в призначений лікарем час.

Нарощування кістки в стоматології – це інноваційна методика, ефективність якої залежить від обізнаності й досвідченості лікарів, доступу до сучасного устаткування та дотримання високих стандартів стерильності й безпеки. Усім цім критеріям повністю відповідає стоматологічний центр White Clinic. Ваші зуби – наші проблеми!

doctor

Автор статті:

Інформаційний відділ стоматологічної клініки "White Clinic"