Губна помада може зашкодити зубній емалі

ГоловнаКорисні порадиГубна помада може зашкодити зубній емалі

Цікава новина, напевно, привабить жіночу половину, оскільки безпосередньо стосується одного з головних атрибутів косметичного «арсеналу» — губної помади.

Сьогодні помада для губ це один з основних косметичних засобів – каталоги рясніють різними кольорами, типами та складами. Помада буває зволожувальною, захисною, вона може збільшувати обсяг губ, розгладжувати їхню поверхню, додавати блиск і багато іншого. Проте, за всіх цих переваг чомусь ніхто не згадує про недоліки. Дослідження продукції десяти основних брендів показало, що більшість помад складаються у тому числі з твердого парафіну, який є нафтопродуктом. Зрозуміло, не можна говорити, що помади складаються з парафіну, оскільки його вміст невеликий. Однак і його вистачає для того, щоб із-за частого використання помад розвинувся карієс.

Вся справа у властивостях цієї речовини – вона чудово прилипає до поверхонь. Частка парафіну, що потрапила на зубну емаль, прилипає до неї й прикриває собою різні бактерії та залишки їжі. Такий «захист» створює чудові умови для активного розмноження бактерій, які поступово руйнують зубну емаль, утворюючи в ній мікротріщини. Згідно з висновками вчених, карієс можна набути, користуючись помадою протягом місяця, а от лікування карієсу може зайняти куди більше часу.  Зрозуміло, навіть така інформація не зможе злякати любительок косметики. Вчені стверджують: якщо фарбуєте губи, то частіше чистіть зуби та вибирайте якісну помаду. Віддавайте перевагу натуральній косметиці. Щороку через використання жінкою косметичних засобів до її організму потрапляє 3 кг хімічних речовин. Звичайно, потрібно стежити за своєю красою та підкреслювати її, але робити це розумно, щоб не зашкодити здоров’ю.