ГоловнаСтоматологія ПознякиПрофесійна гігієна порожнини рота: десять причин, чому потрібно проходити регулярне чищення
5Бер

Правильний догляд за зубами й порожниною рота – це гарантія того, що посмішка багато років буде залишатися красивою і здоровою. Однак не всі приділяють цій гігієнічній процедурі достатньо часу. І навіть якщо людина підібрала хорошу щітку, пасту і чистить зуби по 2 хвилини 2 рази на день – це не гарантія того, у неї не з’явиться наліт. Щоб захистити себе від різних стоматологічних захворювань, рекомендовано обов’язково відвідувати лікаря-гігієніста раз на пів року. Якщо ж в ротовій порожнині вже є якісь патології – раз в три місяці.

Далі ми розповімо про десять причин, через які важливо і потрібно проводити професійну гігієну.

1. У зубному нальоті постійно розвиваються бактерії. Саме вони викликають карієс, неприємний запах і різні захворювання. Якщо регулярно не видаляти наліт, то ще в молодому віці можуть розвинутися серйозні стоматологічні захворювання.
  2. Спочатку на зубах з’являється м’який наліт, але якщо його не видалити, то, з часом, він перетворюється у твердий. Такий наліт ми всі звикли називати зубним каменем. Камінь з’являється між яснами й поверхнею зуба і тисне на ясна, зрушуючи її. Якщо не видаляти зубний камінь, то може розвинутися хвороба пародонтит.
  3. Люди, які поставили протез або імплант, повинні ще серйозніше ставитися до гігієни ротової порожнини. Якщо не проводити регулярну професійну гігієну – це може привести до виникнення запальних процесів і навіть відторгнення імпланта.
  4. Будь-які ортодонтичні системи потрібно чистити у стоматолога щомісяця. Максимальна перерва – три місяці. Справа ви те, що людина не в змозі самостійно повністю очистити брекети або інші ортодонтичні конструкції.
  5. Після процедур у лікаря-гігієніста зуби повертають свою природну білизну, а посмішка стає красивішою.
  6. Перед відбілюванням обов’язково потрібно провести гігієну порожнини рота. Інакше наліт не дозволить відбілюючій речовині проникнути до дентину, відповідно, людина не отримає той результат, на який розраховував. Лікарі рекомендують проводити процедуру не раніше, ніж за 7 днів і не пізніше ніж за 1 день до відбілювання.
  7. Часто професійна гігієна порожнини рота допомагає виявити карієс на ранніх стадіях, коли він виглядає як біла або сіра пляма. Помітивши цей симптом, стоматолог може вчасно вжити заходів, щоб карієс не поширювався, і не заражав сусідні зуби.
  8. Після гігієнічних процедур, лікар завжди обговорює з пацієнтом вибір щітки та зубної пасти. А також сам показує, як правильно використовувати різні інструменти для догляду за зубами. Такий підхід дає можливість розв’язувати такі проблеми: кровоточивість ясен, висока чутливість емалі, запах з рота.
  9. Якщо людина багато курить, на її зубах завжди з’являється наліт. І щоб їх врятувати, потрібно відвідувати стоматолога і проводити чистку раз в три місяці. Завдяки поліровці на завершальному етапі чищення, зуби довгий час захищені від появи нового нальоту.

Тому якщо ви не хочете постійно лікувати зуби та всю ротову порожнину – пам’ятайте про регулярне чищення у професіонала. Так ви зможете уникнути багатьох проблем, а ваша усмішка буде красивою і білосніжною.