Види зубних паст: склад і функції

ГоловнаКорисні порадиВиди зубних паст: склад і функції
4Сер

Яку зубну пасту вибрати? Здається, що це досить просте завдання. Але стоматологи рекомендують уважно ставитися до нього з урахуванням стану ваших зубів і наявності захворювань порожнини рота. Існують найрізноманітніші види зубних паст. Але, як показує практика, те що активно рекламується не завжди може бути ефективно для вас. Завжди уважно читайте склад зубних паст і пам’ятайте, що недорогі пасти нітрохи не гірше відомих брендів.

Зубні пасти для лікування і профілактики захворювань порожнини рота

Подібні зубні пасти містять в собі фтор та кальцій поряд з протикарієсними лікувальними комплексами. Вони мають антиоксидантну і знезаражувальні властивості, які захищають порожнину рота і самі зуби від великої кількості штамів патогенних мікроорганізмів. До складу таких паст входять цілющі трави, триклозан, органічні сполуки хлору, антисептики.

Пасти, що містять в собі сольові складники й соду

Найчастіше така паста призначається безпосередньо стоматологом для терапії гнійних, інфекційних і запальних процесів в порожнині рота. У складі паст є протизапальні та антибактеріальні комплекси, що показують високу терапевтичну ефективність при щоденному застосуванні. Содові й сольові пасти нормалізують кровообіг і надають ремінералізуючий вплив на зуби. За допомогою них можна регулювати лужну кислотність, також вони дозволяють захистити емаль від негативних впливів. Вміст морської солі допомагає зменшити кровоточивість ясен і знизити ризик появи пародонтозу.

Відбілюючі зубні пасти

Відбілюючі пасти для зубів містять у своєму складі активні абразивні компоненти, завдяки яким можна видаляти утворений на емалі бактеріальний наліт. Є лінійки паст, які дозволяють видаляти навіть застарілі бактеріальні відкладення. Але стоматологи рекомендують користуватися ними не більше двох-трьох разів на тиждень для того, щоб уникнути пошкодження емалі. Створюються такі пасти на основі соди, крейди, фторидів, гідроксиду кремнію. Використовувати їх можна в тому випадку, якщо на зубах є серйозний наліт, є потемнілі ділянки або є пародонтоз.

Пасти для усунення запальних процесів

Пасти для усунення запальних процесів в порожнині рота містять в собі різноманітні протимікробні компоненти й антисептики. Це Триклозан, Гексідін, Хоргексідін, які надають помірну антибактеріальну дію. Вони можуть застосовуватися при кровоточивості ясен, стоматитах, гінгівітах. Крім антисептиків до складу паст можуть входити відвари й екстракти цілющих трав, таких як прополіс, ромашка, деревій, евкаліпт. Протизапальні пасти м’яко видаляють наліт, дозволяють нормалізувати лужний баланс і усунути практично будь-які запалення.